
Erzurumspor FK, teknik direktör Serkan Özbalta ile yola devam kararı aldı. Mavi-beyazlı kulüp, başarılı çalıştırıcıyla sezon sonuna kadar yeni sözleşme imzaladı.
Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen imza töreninde Erzurumspor Başkanı Ahmet Dal ile Teknik Direktör Serkan Özbalta bir araya gelerek resmi sözleşmeye imza attı. 45 yaşındaki teknik adam, yeni mukaveleyle birlikte bir yıl daha Erzurumspor'un başında görev yapacak. Özbalta'ya ödenecek ücret konusunda herhangi bir açıklama yapılmazken, kulüp yönetimi anlaşmayı sosyal medya hesaplarından paylaştığı görselle kamuoyuna duyurdu. Yeni sezonda da takımın başında olacak olan Özbalta'nın, Erzurumspor'u hedeflerine ulaştırmak için çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.

Kulüpten açıklama
Erzurumspor Kulübünden yapılan açıklamada, “Erzurumspor Tesisleri’nde Kulüp Başkanımız Ahmet Dal ile bir araya gelen hocamız, gerçekleştirilen görüşmenin ardından kendisini yeniden mavi-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2026-2027 sezonu hazırlıklarına 29 Haziran tarihinde tesislerimizde başlayacak ekibimizde çalışmalar tüm hızıyla sürerken, camiamıza büyük bir gurur yaşatan Teknik Direktörümüz Serkan Özbalta ile yeni sezonda da yolumuza birlikte devam edecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rekorlarla taçlanan şampiyonluk sezonunun ardından, 2026-2027 Trendyol Süper Lig sezonunda hocamıza ve ekibine başarılar diliyor; yapılan anlaşmanın kulübümüz, camiamız ve şehrimiz adına hayırlı olmasını temenni ediyoruz” denildi.
Esra Arpa