
G.Saray’ın kazanması halinde üstüste 4’ncü kez şampiyon olacağı Antalyaspor maçı öncesi Erzurum’da da hummalı bir hazırlık var.
Erzurum Emniyeti, muhtemel taraftarın şampiyonluk kutlaması için şehir merkezinde ki bazı işlek caddelerde emniyet tedbirlerini artırırken, çok sayıda sarı kırmızı renklere ait G.Saray bayrakları satan satıcılar da ticaretine bakmaya başladı. Çok sayıda taraftar daha şimdiden kutlamalara katılmak için bayrak satın alırken Trafik Şube müdürlüğü de ana arterler için şimdiden tedbir hazırlığına başladı.
G.Saray bugün saat 20.00’de Rams Park Stadyumunda Antalyaspor ile şampiyonluk maçına çıkarken, en yakın rakibi Fenerbahçe de aynı saatte deplasmanda Konyaspor ile zorlu bir 90 dakikaya çıkacak.
Şeyma TAHİR
KİM KİMLE MAÇ YAPARSA YAPSIN...ERZURUMDA YAŞIYORSAM ERZURMDA NEFES ALIYORSAM ERZURUM HAVASINI TENEFFÜS EDİYORSAM ERZURUMSPORU DESTEKLEMEK ZORUNDAYIM...ERZURUM BİR İL OLMAKLA BERABER ERZURUM BİR AŞK DIR ERZURUM BİR SEVDADIR...MEVLAYA EMANET OLSUN ERZURM...EFE HZ LERİ ÖYLE DEEMİŞ..
GS şampiyon zaten .