
Çiftlik Mahallesi Camii önünde, mahalle muhtarı Özcan Örz tarafından düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi. Cami avlusunda kurulan stantlara gelen mahalle sakinleri, hazırlanan aşurelerden aldı. Paylaşma, dayanışma ve birlik beraberliğin simgelerinden biri olan Aşure Günü dolayısıyla gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen aşure kısa sürede tükendi.
Mahalle Muhtarı Özcan Örz, Aşure Günü’nün toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli günlerden biri olduğunu belirterek, “Aşure, farklı tatların bir araya gelerek güzel bir lezzet oluşturması gibi toplumumuzdaki birlik ve beraberliğin de simgesidir. Bu mübarek günde mahalle sakinlerimizle bir araya gelmek, paylaşmanın mutluluğunu yaşamak istedik. Allah birlik ve beraberliğimizi daim etsin” dedi.

Geleneksel aşure ikramı mahalle sakinleri tarafından memnuniyetle karşılanırken, etkinlik Erzurum’un köklü komşuluk ve dayanışma kültürünü bir kez daha ortaya koydu.
Özlem İpek