
23 Mayıs tarihinde Erzurum Büyükşehir Belediyespor ile BAL ligine yükselmek için zorlu bir maça çıkacak olan Erzurum Süper Amatör şampiyonu Oltu 25 Martspor, kazanmaktan başka bir şey düşünmüyor. Teknik sorumlu Gürkan Çil nezaretinde hazırlıklarını sürdüren Oltu 25 Martspor’da, bütün planlar galibiyet üzerine kuruldu. Oltu ilçe halkının da desteklediği ve Erzurum’da ki maçta yalnız bırakmayacağı 25 Martspor futbol kulübü, geçtiğimiz sezon BAL ligi temsilcisi rakiplerinden çekinmiyor.
Çelebi ‘asılacağız’ dedi
Takımın en büyük destekçilerinden olan Oltu Belediye Başkanı Adem Çelebi ise, PUSULA’ya yaptığı özel açıklamada, ‘’Kesinlikle asılacağımız ve kazanmak istedişğimiz bir maça çıkacağız. İki yıldan beridir büyük emekler ve destekler verdiğimiz takımızın galip gelip, yeni sezonda Erzurum’u BAL liginde temsil etmesi en büyük isteğimiz. Biz Belediye olarak sadece 25 Oltuspor kulübüne değil, futbola yatırım yaptık, kurduğumuz futbol okulumuzda 200’e yakın futbolcumuz var. 25 Martsporumuz için çok sayıda hemşehrimiz olan işadamlarımızdan da sözler aldık, takım oyunculara da BAL liginde mücadele hakkı kazanırsa prim vaadettik’’ dedi.
Erzurum u BAL liginde temsil ediyorsunuz da bir başarı elde edebiliyor musunuz ?Yakutiye mi? Palandöken mi ?Büyükşehir mi ? 3.lig e çıktı hanginiz çıktınız ? Bunların içinde sadece Aşkale yıllar önce başarı sağladı ki o kaza meydana geldi kaza olmasaydı Aşkale 3.lig de olurdu Allah rahmet eylesin Aşkale den başka başarı sağlayan yok