
Galibiyeti coşku ile kutlayan mavi-beyazlılarda kulüp Başkanı Ahmet Dal ile teknik direktör Serkan Özbalta da, mavi-beyazlı taraftarlara ayrılan tribüne gitti, galibiyeti kutladılar. Başkan Ahmet Dal, ‘’Hocamıza güvenin, takıma güvenin. Güvenmeye devam edin siz’’ derken, Serkan Özbalta da taraftarı selamladı. Taraftarlar, ‘Serkan hoca, Serkan hoca’’ diye tezahüratta bulundu. Bu arada, Pendik’de ki otelini Erzurumspor kafilesine açan ASKON Başkanı Murat Şahsuvaroğlu da maçı izledi, atılan goller sonrsı ayağa kaktı, tezahürat yaptı. Mavi-beyazlı oyuncuları taşıyan otobüs, çok sayıda taraftarın da eşliği ile konakladıkları otele geldi.
--
Amedsporu yenemezsiniz bence
Arkadaşlar ben bir erzurumlu olarak Erzurumsporun super lige çıkmasını isterim. Nedeni ise takım lider amed sporla oynuyor tirbünler boş. Sürekli iç saha maçlarında seyircisiz oynuyoruz ( sanki seyirci yasağı varmış gibi ) yârın süper lige çıktığımızda takımı kim destekleyecek. Lütfen bu takımı desteklemek için maçlara gidip destek verelim.
Kardesim tribünlere seyirci alınamıyor. Sadece kale arkalarına oda belli miktar alınıyor depremden etkilendi stat
Iyi bir galibiyet oldu ERZURUMDA 2 sıfır öndeyken hakemin hatasıyla 4.2 yenildiğimiz macın rovsnşıni net golle aldık SIVAS DA bugun galibiyet ALLAHIN izniğlen alacaktır haydı dadaşlar sıra sariyerde KAZIM KARABEKIRI DOLDURALIM SOĞUK DEMEYIM DADAŞLAR NE SOĞUKLAR GÖRMÜŞTUR UNUTMAYIN MAÇI SEYIRCI KAZANDIRIR OSMAN DEDEYI ÜZMEYIN HSYDIN MAÇA
Erzurumsporumuzu canı gönülden tebrik ederim. Bence ara transfere harcanacak para mevcut kadro madden taltif edilerek maç kazanma heveslerini iyice artırmak lazım.
Ayağınıza ve yüreğinize sağlık dadaşlar şampiyonluk bizi bekliyor ona göre bu takım ve bu şehir şampiyonluğu çok hak ediyor bekle bizi süper lig Dadaşlar geliyor
İki Aslan yanyana,tebrikler canlar.bize ters düşen takımdı hep pendik ama bu sefer elhamdülillah o algıyı kırdık.