
Trendyol 1. Lig'in 17. haftasında Erzurumspor FK, deplasmanda Pendikspor’u 2-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Erzurumspor FK Teknik Direktörü Serkan Özbalta, "Pendikspor 3 haftadır galibiyet alamıyordu. Bu müsabaka onlar için çok önemliydi. Konsantrasyon yönünden güçlü bir maç geçeceğini biz biliyorduk. Tam da öyle oldu. Oyun anlamında belki iki takım da ekstra iyi şeyler yapamadı ama ilk yarı özelinde 30-32. dakikalara kadar tam istediğimiz oyunu oynayamadık. Geçen haftaki müsabakadan sonra biraz daha enerji boşalması oldu. Bunun da bilincinde hafta boyunca oyuncularla bunu paylaştık. Pendikspor takımı ilk 30 dakikalık bölümde daha istekliydi. Pozisyon anlamında biraz kısırdı ama mücadele olarak çok daha istekli başladılar. Bunu bekliyorduk. Yediğimiz golden sonra daha iyi bir oyun çıkarttık. Devreye girerken bulduğumuz gol 2. yarıya çok daha umutları tazelememize sebep oldu. 2. yarı da güzel bir karşılaşma oldu. Geçişlerde bize tehlike oluşturabileceğini gördük. Orada formasyon değişikliğine gittik. Bunun neticesinde midir yoksa oyun içerisinde oyuncuların oyun disiplinine sadakatleri midir neticesinde galibiyet golünü bulduk. Bu oyuncuların inançlarıyla alakalı bir durum. Bu işin aktörleri 2. yarı tekrar kendimize çekidüzen verip, iyi oyun gösterdik. Onlardan ricam haftaya çok daha motive olarak Sarıyer maçına çıkmaları. Sarıyer, 4 haftada 10 puan almış bir takım. Oynanmamış bir Çorum müsabakaları var. Devre arasında yaptığı takviyeler iyi takım halinde geldiler. Taraftarlardan ricam; bu maç onlara armağan olsun, şehre armağan olsun. Çok sağlam bir maça çıkacağız. Taraftarlarla bir bütün olup, geçen haftaki maç gibi stadı doldurmalarını istiyoruz" ifadelerini kullandı.
Kaynak : İHA
Erzurum spor başarılar dilerim birileri ileri geri konuşma yapıyor lar bu ülkede Erzurum spor bu hakimler den çektiği eziyeti hiç bir şeyden çekmiyor dünkü maçta kırmızı kart ne akılla vermiyor bu hakimler yoksa Erzurum spor süper lige çıkması birilerini rahatsız ediyor
TEBRIKLER SERKAN hoca bu maçı kazanmak kolay değildi ama ben pozitiftim kazanacağimizi tahmin ediyordum sıra sariyerde o mac pendik maçindanda zor olacak ama ERZURUM DA zoru sever ve başarir haydi dadaşlar turübunleri dolduralim maç sizinle dahada güzel oluyor Hepinize ANKARDAN SELAMLAR OSMAN DEDEN
Beş kuruşluk top oynamadınız,ve hala hakeme isyan eden bazı taraftar görüyorum, hakem resmen pendikspor katletti trajik komik bir yönetim gösterdi, yıllardır söylüyorum Türkiye deki bu hakemlerin yandaş davranan zihniyetleri değişmedikçe Türkiye de futbol bir adım bile ilerleyemez, hem süper ligde hem alt liglerde bu ayırım maalesef var, ondan sonra avrupada niye başarılı olamıyoruz muhabbeti oluyor, neden olduğunu ben söyleyeyim sen Türkiye de hakemleri arkana alarak kazanmaya alışmışsın ya ama Avrupa da maçlara çıkarken arkanda bu destek yok o yüzden Sudan çıkmış balığa dönüyorsunuz.. Ve selam
Boş konuşma, asıl bizi yıllarca katlettiler haksız yere kere çıktığımız süperligden düşürdü ler.pendiğin hocası senin gibi heç düşünmedi sen nerden vardın bu kanıya.
Yıllarca amatörce futbol oynamış biri olarak söylüyorum, galibiyeti TEBRİK ediyorum,ama oynalinan futbol la bu galibiyet hak edilmedi.Super lige cikilsa bile asansör oluruz.Dost acı söyler.Vesselam
Galibiyet bir inançın güvenin sonuçu başkan Ahmet Dal, Serkan hoca ve ekibi, sahada inançla oynayan futbolcu kardeşlerime teşekkür ediyorum. Hakeme rağmen iyi mücadele vererek duruş gösterdiler üç puanı aldık inşallah liderliğimiz devam eder. Bugün Sivas yener bizde yolumuza devam ederiz.
Sarıyer gerçekten iyi kadro oluşturmuş, ancak sonradan birlikte oynayan oyuncu grubu ile baştan itibaren birlikte oynayan oyuncuların sahada aynı şevkle oynayamacakları gerçeğinden hareketle, gelecek hafta sahamızda oynayacağımız maçı da alnımızın akı ile 3 puan alarak kapatacağımıza inancım tamdır
Sen yanımızda başkanda başımız da olduğu sürece sırtımız yere gelmez inşallah.
Helal olsun Serkan hocam, sahada yüreklerini ortaya koyan futbolcu kardeşlerim, takıma Her türlü desteği veren Ahmet Dal Başkanım ve Mehmet sekmen Başkanım! Önceki haftalarda bu işin serkan hocayla olmayacağını söylemiştim lakin hocam bizleri mahcup ederek ve olması gerekenleri yaparak bugün bizi liderliğe taşıdı Allah razı olsun kısıtlı imkanlar kısıtlı kadro transfer yok lakin ne oynadığını bilen bir takım var sahada sonradan girenler çıkanları aratmıyor İnşallah yolun sonu ŞAMPİYONLUK. Yürekten başarılar diliyorum