
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’yi ziyaret eden kaptan Tozlu, kendi giydiği formayı hediye etti.
Belediye Başkanı Köse ziyaretle ilgili sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “ Bugün Erzurumspor Kulübü ile şampiyonluk sevinci yaşayan hemşehrimiz Eren Tozlu, Teyyaredüzü Mahallesi Muhtarımız Cihan Demir ve Giresunspor Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Miraç Çıtlak’ı belediyemizde misafir ettik. Giresun’umuzu başarıyla temsil eden Eren kardeşimize ziyareti için teşekkür ediyor, elde ettiği başarıların devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.

iyi oyuncu.