
Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, davet ettikleri Dr.Aydoğan Süer ile sahayı gezdi, bilgi verdi. Daha önce MNG AVM’de Yönetim Hizmetleri Müdürlüğü görevinde bulunan yönetim bilimi uzmanı Dr. Aydoğan Süer ve kendisine ait şirket ile anlaşan Erzurum Büyükşehir Belediyesi, Üç Kümbetle bölgesinde ki alanı açık alışveriş merkezi haline getirecek, burasını cazibe merkezi yapmak için kolları sıvayacak. Milli Emlak Müdürlüğü’nden devrini bekleyen Büyükşehir Belediyesi, atıl halde olan bölgenin canlanması için artık Dr.Süer ve ekibinin yapacağı çalışmaları beklemeye koyulacak. Ticarethanelerin yanısıra yürüyüş yolları ve yeşil alanların da yeraldığı projeden tamamen sorumlu olacak olan Dr.Süer ve ekibi, kiralama ve yeni tesis yapımından da sorumlu olacak.
Vedat Refayeli
tebrikler başarılar