
Aday olanlar ile hele de görevdeyken aday edilmeyenlerin birarada olduğu fotoğraflara oldum olası, bitiyor, bayılıyorum! İçten içe aday edilmediği için üzgün olsa, partilerine kırgınlığı bulunsa bile mevcut belediye başkanların halef selef durumlarına karşın birbirleriyle samimi poz vermeleri, hem kıymetli hem de anlamlıdır. Bazı aday edilmeyen belediye başkanlarının partisinin aday gösterdikleriyle birarada fotoğraf çektirmekten kaçındıklarını da sıklıkla gözlemlediğim Erzurum’da işte bu iki fotoğraf karesini ben çok önemsedim, bana pek sempatik geldi. Biri Pasinler Belediye Başkanı Ahmet Dölekli ile onun yerine aday gösterilen Ünsal Sertoğlu, diğeri de Aziziye Belediye Başkanı Muhammet Cevdet Orhun ile yerine aday edilen Eyüp Tavlaşoğlu’nun yanyana çekilmiş bu iki fotoğrafı. Onu bunu bilmem ama, ben özellikle de halef ve selefleri, yanyana fotoğraf vermelerinden dolayı özellikle ayakta alkışlıyor, tebrik ediyorum..
Vedat Refayeli